Jan 25, 2013

uncontrollable

ape yang uncontrollable nya farrah?

kat dunia ni, satu benda je yang dari dulu sampai sekarang aku tak boleh nak handle, iaitu bila aku order makanan kat kedai makan, makanan aku sampai lambat, lambat yang lebih dari 30 minit. 15 minit aku boleh tahan lagi la, tapi kalau dah lebih limit tu, mulalah, telinga aku rasa macam boleh keluar asap, panas --' ye, aku faham ramai orang kat kedai tuh, pekerja pun tak cukup tangan nak kejar sana sini layan pelanggan, tapi kalau dah 3-4 kali panggil tak sampai2 order, memang nak aku buat muka yang dah garang ni, makin garang la kan..huh ;(

ni 30 minit, kalau dulu, order sampai lambat lebih dari 20 minit pun aku dah macam cacing kepanasan, lepas tu mulalah keluar air mata.sebab tahan sabar. sekarang dah upgrade sikit tambah 10 minit. If dah sampai 1 jam baru nak sampai order, perut yang lapar pun dah merajuk tahu, tangan ni dah ketaq habaq hang, sudu yang aku pegang kat tangan tu boleh terbang tahu,haha. sampai tahap macam tu kalau aku dah tak tahan sabar. Yes, jadi sorry la ye pengusaha kedai makan, walaupun aku pernah je kerja jadi waiter, aku faham je macam mana bengang nya bila customer buat hal, cuma aku tak faham diri aku sendiri, tak boleh nak sabar banyak2 bila bab2 order makanan nih..haih

tapi seriously, aku memang akan panas bila order aku sampai lambat *ayat penegasan*
macam korang main diner dash tu la, customer ade limit sabar masing2, kalau tak lari la customer
nak lari la macam nih..haaa, tak pun taknak dah pergi makan kat luar
nak masak sendiri kat rumah.Eh? haha
belajar masak dulu cik kak oi

Assalamuaalikum :)

No comments:

Post a Comment