Sep 2, 2015

the One and Only

sometimes I have no reasons to be happy.
Makin lama makin sedih je hidup aku ni
tak tahu la tapi ini yang aku rasa la
macam dah terkena penyakit depression yang teruk pun ye jugak
Bab, being happy nih, memang aku tak boleh nak tipu diri sendiri la..
Mungkin kebahagiaan tu pergi meninggalkan aku
thats why aku ni dicop sebagai orang yang garang, dan tak ramai kawan
yep, aku tak garang, aku cuma tak boleh nak tersenyum dengan penuh keihklasan sebab I have no reasons to do so
BUt the only reason left is if i go hiking and enjoy the beauty of the view from the peak of the hill, how refreshing, that smile is memang come from my heart. I can't hide my smile if I was going to enjoy the natural beauty of ciptaanNYa. that was the only reason yang tinggal for me to be happy. the one and only reason.

No comments:

Post a Comment